E-mailmarketing: top of mind blijven met nieuwsbrieven

E-mailmarketing omvat véél meer dan simpelweg digitale nieuwsbrieven of e-mailings versturen. Het is een marketingtool die deel uitmaakt van een bredere marketingcampagne en past binnen een doordachte marketingstrategie. Bij Analyz-it laten we e-mailmarketing gericht bijdragen tot de groei van je bedrijf.


Waarom investeren in e-mailmarketing?

E-mailmarketing is en blijft een efficiënt kanaal om snel en goedkoop prospects en klanten te overtuigen. Je blijft top of mind bij je bestaande klanten en komt onder de aandacht van je potentiële klanten. Bovendien zijn alle resultaten van een e-mailmarketingcampagne perfect meetbaar. Zo heb je altijd een helder beeld van je return on investment.

Neem contact op voor meer info


Waarom kiezen voor Analyz-it voor je e-mailmarketing?

Een succesvolle e-mailmarketingcampagne met nieuwsbrieven bestaat uit drie fases. Analyz-it ondersteunt je in elke stap van je campagne.

  • Fase 1: We bepalen je strategie

    Op basis van je wensen, verwachtingen, doelstellingen en budget bepalen we de beste strategie voor je e-mailmarketing. Daarbij formuleren we onder meer de antwoorden op de vragen:

    • Wat is het doel van je campagne?
    • Wie wil je met je campagne precies bereiken?
    • Met welke content kun je je klanten en/of prospects het best bereiken?
    • Hoelang duurt de campagne en wat is de frequentie van de e-mailmarketing?
  • Fase 2: We maken je nieuwsbrief op

    Is je strategie bepaald? Dan helpen onze experts je om je e-mailmarketingcampagne in de praktijk te brengen. We bedenken een creatief concept voor je nieuwsbrief, importeren je contacten en creëren specifieke landingspagina’s als dat nodig is.

  • Fase 3: We evalueren de resultaten en optimaliseren je e-mailmarketing

    Je e-mailmarketing stopt niet als we je nieuwsbrief verstuurd hebben. Want we beschikken na de verzending over een schat aan nuttig cijfermateriaal. Hoe vaak werd de nieuwsbrief gelezen? Hoeveel keer werd er op een link geklikt? En door wie? Wie opende de nieuwsbrief niet? Een grondige analyse van die cijfers vormt de basis voor je volgende geoptimaliseerde e-mailmarketingcampagne. Zo zorgen we er telkens opnieuw voor dat je nog betere resultaten bereikt met je e-mailmarketing.


Starten met e-mailmarketing?

Wil je ook doelgericht en efficiënt communiceren met e-mailmarketing? Neem dan gerust contact met ons op of via +32 (0)11 743 676.

Neem contact op voor meer info